دوربین مداربسته بولت یوشیتا 2 مگاپیکسل b215

گارانتی اصالت پردازش پیما
موجود در انبار کارپیما
ضمانت اصل بودن کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تومان900.000

توضیحات

 

دوربین مداربسته یوشیتا با کیفیت 2 مگاپیکسل از کیس فلزی بزرگ تشکیل شده است.مدل b215 یکی از بهترین دوربین مداربسته های بولت می بشد . که در این چند سال اخیر از فروش بالایی برخوردار بوده.دارای سرعت فیلم برداری ۲۵ فریم بر ثانیه می باشد. در شرایط تاریکی مطلق دید در شب تا فاصله 25 متر را برای شما فراهم می کند .

دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل یوشیتا

این دوربین مداربسته بولت یوشیتا AHD دارای گواهینامه ip66 می باشد . که مناسب فضاهای باز و رطوبتی می باشد . کابل کشی دوربین بولت بر اساس rg59 بوده .لنز دوربین ثابت و با فصله کانونی 3.6 میلی متری می باشد.این دوربین از اتصال سیمی (کواکسیال) استفاده می‌کند. و در رده دوربین‌های مداربسته (Bullet) قرار می‌گیرد.

 دوربین بولت را می توان هم بر روی سقف و دیوار نصب کرد.

 

cctv best bullet - دوربین مداربسته بولت یوشیتا 2 مگاپیکسل b215

دوربین بولت فلزی ahd

همچنین می توانید در کارپیما پکیج دوربین مداربسته تهیه کنید.قبل از تهیه پک با کارشناسان ما مشاوره انجام دهید تا بهترین دوربین مداربسته به شما عزیزان معرفی گردد.

دوربین مداربسته بولت یوشیتا AHD توضیحات

دوربین مداربسته بولت یوشیتا AHD مدل ۸۲۱۰ دارای سنسوری از نوع CMOS است.دوربین بولت از قاب و بدنه فلزی بهرمند شده است. تا در برابر گرد و خاک و باران محافظ باشد.

این دوربین دارای فیلم برداری 25 فریم بر ثانیه می باشد.

لنز دوربین بولت 2 مگاپیکسل می باشد . که تصاویر واضح و شفافی را به شما ارائه می دهد.

مشخصات فنی

  • دارای لنز 2 مگاپیکسل
  • استاندارد مقاومتی ip66
  • لنز ۳٫۶ میلی متری و سنسور CMOS
  • دید در شب تا ۲۵ متر مربع
  • کیس بزرگ 28 سانتی
  • دارای 12 ماه گارانتی
ushita bullet - دوربین مداربسته بولت یوشیتا 2 مگاپیکسل b215

قیمت دوربین بولت

قیمت و گارانتی دوربین بولت یوشیتا

از آنجایی که دوربین بولت یوشیتا دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی می باشد . و به عنوان برترین برندها در دوربین های مداربستهمی باشد، می توان گفت که نسبت به سایر قیمت دوربین مداربسته های بولت از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. اما قیمت ارز هم در قیمت این دوربین بی تاثیر نمی باشد .چرا که این برند بصورت وارداتی داخل کشور می باشد.

باید توجه داشت که تمامی دوربین های مداربسته وارداتی قیمت آنها با قیمت جهانی قیمت گذاری می شود . و قیمت ها در کارپیما بروز می باشد .

گارانتی این دستگاه 12 ماهه پردازش پیما و خدمات پس از فروش آن 5 سال می باشد.

send cctv - دوربین مداربسته بولت یوشیتا 2 مگاپیکسل b215

دوربین بولت فلزی یوشیتا

نمایندگی فروش دوربین مداربسته

فروشگاه اینترنتی کارپیما با ارائه انواع برند های معتبر دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در سطح کشور توانسته است تا بهترین کالاهای امنیتی و نظارتی را در سطح کشور پخش کند. کارپیما با دراختیار داشتن نمایندگی انواع دوربین مداربسته، از جمله داهوا ، هایک ویژن ، یوشیتا ، SNC و … وبا توجه به نیاز بازار و درخواست مشتریان با قیمت بسیار مناسب این برند های دوربین مداربسته را ارائه دهد.

مجموعه ما علاوه  بر فروش، در امر نصب دوربین مداربسته از متخصصان و کارشناسان باتجربه و آموزش دیده نیز استفاده می کند . تا بهترین ها را برای مشتریان این مجموعه بسازد.

شما عزیزان می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح الی 18 بعد از ظهر با ما در تماس باشید.

شماره تماس جهت خرید دوربین مداربسته و سیستم های ضد سرقت021-91035862
شماره واتس اپ جهت استعلام قیمت دوربین مداربسته و سیستم های ضد سرقت09102114430

امنیت شما آرزوی قلبی ماست😍

ویژگی ها و قابلیت های دوربین مداربسته بولت یوشیتا

این دوربین مداربسته از برند یوشیتا با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل ساخته می شود. که می‌تواند برای مصارفی محدود کیفیت متوسطی باشد. در این نوع از دوربین از کیس های فلزی بزرگ استفاده می شود. که نشانه مقاومت و دوام بالای این نوع از دوربین مدار بسته است. 

باید به این نکته توجه نمود: مدل B215 یکی از بهترین دوربین‌های مداربسته بولت می‌باشدکه به دلیل ویژگی‌ها و عملکرد خود از نظر فروش و پذیرش مشتریان در چندین سال اخیر موفق بوده است. و در چندین سال گذشته از فروش بالایی برخوردار بوده است، که نشان‌دهندهٔ استقبال و تقاضای بالای مصرف‌کنندگان برای این محصول است.

دوربین مداربسته بولت یوشیتا دارای سرعت فیلم‌برداری ۲۵ فریم بر ثانیه است. به طوری که دستگاه قادر به ضبط 25 فریم تصویر در هر ثانیه است. این سرعت می‌تواند برای فیلم‌برداری با کیفیت و انعطاف‌پذیری بالا مورد استفاده قرار گیرد. 

گفتنی است: این نوع از دوربین در شرایط تاریکی مطلق دید در شب تا فاصله 25 متر را برای شما فراهم می‌کند.و از وضوح تصویری مطلوب برخوردار است.

نظارت دقیق و بدون وقفه

یکی از ویژگی های مهم دوربین مداربسته بولت یوشیتا نظارت دقیق و پی در پی آن است. به طوری که این نظارت و حراست در تمامی ساعات شبانه روز و به صورت بدون وقفه انجام می گردد. 

این نوع از دوربین با بهره گیری تکنولوژی نوین ، ابزارآلات پیشرفته و دانش روز طراحی می شود. و گزینه ای مناسب برای حراست و پایش محیط شماست.

گفتنی است: لنز مورد استفاده در این دوربین به صورت ثابت است، به این معنا که امکان تغییر فاصله کانونی یا زوم در آن وجود ندارد و فاصله کانونی لنز ثابت است. از سوی دیگر فاصله کانونی آن 3.6 میلی متر است. و دارای دید گسترده ای است. این نوع از دستگاه با 12 ماه گارانتی معتبر به سراسر کشور عرضه می شود. 

توصیه میشود: به لینک دوربین مداربسته بولت بیسیم Wifi نیز مراجعه نمایید. و اطلاعاتی مفید در این زمینه کسب نمایید.

دید شبانه با قابلیت های بالا

از نکاتی که در مورد دوربین مداربسته بولت یوشیتا حائز اهمیت است: ویژگی‌هایی مانند دید در شب، ضد آب بودن و وضوح تصویر مطلوب آن است. این نوع از دوربین دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل است. و به شکل استوانه ای طراحی می شود. که مناسب نصب در محیط های داخلی و خارجی است.

از سوی دیگر دوربین می‌تواند در شرایط نور کم یا تاریکی کامل، تصاویر با کیفیت و وضوح بالا ضبط کند. این نوع از دوربین از توانایی خوبی در ثبت و نظارت بر تصاویر برخوردار است. ضمن این که دارای عملکردی ممتاز و برجسته است. و تصاویر را با جزییات بیشتر در اختیار کاربران قرار می دهد. 

گفتنی است: این دوربین می‌تواند در محیط‌های دارای رطوبت و شرجی ، و حتی در مواقعی که دارای ذرات گرد و غبار باشد به خوبی عمل کند.  و از این لحاظ به عنوان یک گزینه مناسب برای نصب در محیط‌های سخت و نیازمند به مقاومت بالا مطرح می‌شود.

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته بولت یوشیتا 2 مگاپیکسل b215”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط