پک دوربین مداربسته داهوا 4 عددی ip (طلایی)

گارانتی اصالت پردازش پیما
موجود در انبار کارپیما
ضمانت اصل بودن کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تومان17.700.000

هارد

هارد دیسک مورد نظر انتخاب نمایید

جمع کل سفارش:

توضیحات

پک دوربین مداربسته برند داهوا که جز بهترین پک های دوربین مداربسته می باشد. این پک در دسته طلایی می باشد.این پک شامل 4 عدد دوربین آی پی می باشد . که دو عدد دوربین تحت شبکه دام داهوا می باشد و 2 عدد دوربین بولت داهوا تحت شبکه می باشد.

امروزه دوربین های مداربسته نقش امنیتی بالایی برای محیط های شما در شرایط اقتصادی حال حاضر دارند.پس در انتخاب دوربین مداربسته دقت نمایید . تا بهترین برند و بهترین کیفیت تهیه نمایید.

پک دوربین مداربسته داهوا 4 عددی تحت شبکه

این دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد . داخل این پک nvr dahua  قرار دارد.این دوربین مداربسته دیجیتال این امکان را دارد تا بصورت با کیقیت تصاویر را به شما ارائه دهد . کابل کشی این دستگاه از cat6 می باشد.

سوییچ شبکه این پکیج دوربین مداربسته 5 پورت Dlink می باشد.

4 best cctv dahua - پک دوربین مداربسته داهوا 4 عددی ip (طلایی)

قیمت پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته های تحت شبکه با کابل های lan سیم کشی می شوند . و تصاویر فوق العاده بالایی به شما ارائه می دهند .که می توانید بر روی چهره افراد زوم نمایید و تصاویر خروجی بسیار واضحی دریافت نمایید.

پک دوربین مداربسته داهوا 4 عددی توضیحات

این پک نیاز به کارشناس نصب دوربین مداربسته دارد . و شما عزیزان به تنهایی نمی توانید این پک دوربین مداربسته داهوا را نصب کنید. توجه داشته باشید قبل از خرید با کارشناسان ما مشاوره لازم را انجام دهید . تا مناسب ترین دوربین که برای فضای شما کاربرد داشته باشد معرفی گردد. تا بهترین دوربین مداربسته را از کارپیما تهیه کنید.

همچنان شما می توانید داخل فروشگاه کارپیما سایر پکیج دوربین مداربسته را مشاهده نمایید. مقایسه کنید . مشاوره بگیرید. سپس اقدام به خرید پک دوربین مداربسته را انجام دهید.

نکته قابل توجه دیگر این است : تمامی پک های دوربین مداربسته کارپیما فاقد هارد می باشد . و هارد دستگاه بصورت جداگانه تهیه می شود.

این دوربین های تحت شبکه ابتدا به دستگاه سوییچ شبکه وصل می شود. سپس خروجی دستگاه سوییچ به NVR متصل میکنیم.

مشخصات فنی

  • دوربین مداربسته بالت داهوا تحت شبکه
  • دوربین مداربسته دام داهوا تحت شبکه
  • nvr dahua
  • سوییچ شبکه DLINK
cctv ip 4 best - پک دوربین مداربسته داهوا 4 عددی ip (طلایی)

خرید پک دوربین مداربسته داهوا

نمایندگی دوربین مداربسته داهوا

فروشگاه اینترنتی کارپیما با تجربه گسترده در زمینه انواع برند دوربین مداربسته با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص ، امکانات پیشرفته و تکیه بردانش روز ، توفیق داشته است.که با توجه به ارائه خدمات شبانه روزی ، پشتیبانی و گارانتی محصولات و آموزش پرسنل در زمینه فروش ونصب دوربین مداربسته گام های مؤثری را در صنعت دوربین مداربسته بردارد.و با در اختیار گرفتن نمایندگی بسیاری از قطعات مهم دوربین مداربسته از جمله داهوا ، هایک ویژن ، یوشیتا و snc ،روز به روز به موفقیت های بیشتری در این زمینه دست یابد.

همچنان شما عزیزان می توانید همه روزه لیست بروز قیمت دوربین مداربسته داهوا یا سایر برند ها را از کارپیما استعلام نمایید.

کارپیما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 18 بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شماره تماس جهت خرید دوربین مداربسته و سیستم های ضد سرقت021-91035862
شماره واتس اپ جهت استعلام قیمت دوربین مداربسته و سیستم های ضد سرقت09102114430

سوالات متداول مشتریان

سوالاتپاسخ سوالات
از کدام پکیج دوربین مداربسته بیشتر استفاده می شود؟تمامی پکیج های دوربین مداربسته کاربرد خودشان را دارد . و با توجه به موقعیت مکانی شما ، نقطه کور داشته باشد یا نه و ... تعداد مشخص می شود و نوع برند آن با بودجه ای که اختصاص می دهید تعیین می گردد.
مدت زمان گارانتی و خدمات پس از دوربین های مداربسته چقدر است؟داخل توضیحات تمامی پکیج ها با توجه به نوع برند و وارد کننده آن گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته تعیین شده است.
ارسال و تحویل محصولات به چه صورت است؟از زمان سفارش در تهران قبل از ساعت 12 در همان روز ارسال می گردد. و شهرستان 3 روز کاری زمان می برد . به جز مواردی که با شرکت هماهنگ کرده اند تا با باربری ها ارسال شود . که یکروزه بدستاشان خواهد رسید.
چه طور می توانم از تخفیف ویژه پکیج ها استفاده نمایم؟کارپیما روی بعضی از پکیج های دوربین مداربسته با توجه به میزان موجودی تخفیف هایی لحاظ خواهد کرد . که می توانید در لحظه استفاده نمایید .
آیا نصاب دوربین مداربسته هم دارید ؟بله برای مناطق 22 گانه تهران و اطراف شهر تهران امکان پذیر می باشد.و می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست نصب محصولات را بدهید.
میزان رضایت که از دوربین های مداربسته داهوا بوده چقدر است ؟دوربین های مداربسته داهوا جز بهترین برند در دوربین ها شناخته شده است و همچنین در دنیا در رده های اول برند می باشد .

ویژگی ها و قابلیت های پک دوربین مداربسته داهوا 4 عددی

برند داهوا یکی از پیشروهای صنعت دوربین‌های مداربسته است. که انواع مختلف دوربین مدار بسته با ظاهر و طرح های مختلف طراحی می کند. پک دوربین مداربسته داهوا 4 عددی شامل : 4 عدد دوربین آی‌پی است که از آخرین فناوری‌ها و امکانات استفاده می کند. 

  • دوربین تحت شبکه دام داهوا 

این دوربین ها معمولاً شکل دایره‌ای یا کروی دارند. و به دلیل طراحی آن‌ها، معمولاً برای نصب در سقف‌ها یا دیوارهای داخلی مناسب هستند.
دوربین های دام از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند رزولوشن بالا ، قابلیت ضبط تصاویر با وضوح بالا و قابلیت شناسایی حرکت با کیفیت برخوردارند.
امکاناتی همچون دید در شب با استفاده از فناوری‌های IR ، مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف، و قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نیز دارا می باشند.

  • دوربین بولت تحت شبکه داهوا 

این دوربین ها شکل باریک و طولانی دارند. و معمولاً برای نصب در محیط‌های بیرونی و به دور از ساختمان استفاده می‌شوند. دوربین های بولت نیز از ویژگی‌هایی مانند وضوح بالا، قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا، دید در شب با استفاده از فناوری‌های IR، مقاومت در برابر عوامل جوی و آب و گرد و غبار برخوردارند.

هر چهار دوربین این پک دارای ویژگی‌هایی هستند که امکانات هوش مصنوعی (AI) برای تشخیص حرکت، تشخیص صورت، حفاظت از حریم شخصی و یا امکانات اتصال به سیستم‌های هوشمند مثل گوشی‌های هوشمند یا کامپیوترها را فراهم می‌کنند. همچنین، این دوربین‌ها معمولاً از پروتکل‌های شبکه مختلفی  برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنند.

 

پکیج دوربین مدار بسته برای امنیت هوشمند

پک دوربین مداربسته داهوا 4 عددی یکی از بهترین گزینه‌های حرفه‌ای در بازار محصولات امنیتی است. در این پکیج شامل: 4 دوربین مداربسته آی‌پی است. که امکانات و ویژگی‌های قوی برای حفظ امنیت ارائه می کنند. 

این دوربین ها از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و قابلیت‌های هوشمند برخوردار هستند.که باعث می شود: نظارت و امنیت بهبود یابد. و نیاز به مداخله دستی کاهش یابد.

دوربین های برند داهوا دارای نرم‌افزار مدیریت مرکزی برای کنترل و مدیریت همه دوربین‌ها برخوردار هستند. همچنین، قابلیت ذخیره‌سازی تصاویر و ویدئوها را نیز دارا می باشند.

مهمترین نکته این است که پک دوربین مداربسته داهوا از نظر تجهیزات، کیفیت تصویر، قابلیت‌های پیشرفته و قدرت امنیتی به عنوان یک پک طلایی در بازار شناخته می‌شود. و برای افراد و شرکت‌هایی که به دنبال سیستم امنیتی حرفه‌ای هستند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

پیشنهاد میشود: به لینک پک دوربین مداربسته 4 عددی 5 مگاپیکسل نیز مراجعه نمایید.

پک حرفه ای امنیتی

پک دوربین مداربسته داهوا 4 عددی دارای ویژگی ها و مزیت های خاص خود است. این دوربین ها برای حوزه حرفه‌ای و امنیتی طراحی می شوند. و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل کیفیت، اعتماد‌پذیری و عملکرد بالای این دوربین‌ها می توان آن ها در محیط های مختلف مورد استفاده و نصب قرار داد. 

گفتنی است: داهوا به عنوان یک برند معروف در زمینه دوربین‌های مداربسته شناخته می شود. که از تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های امنیتی برجسته برای ساخت دوربین های خود استفاده می کند. 

 این دوربین‌ها قادرند امنیتی بسیار بالا و فوق‌العاده را فراهم کنند. و با داشتن قابلیت های های هوش مصنوعی پایش و مانیتورینگ را به سبکی مدرن به وجود آورند. 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پک دوربین مداربسته داهوا 4 عددی ip (طلایی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط