آینه دوربین دار ماشین E-cam

گارانتی اصالت پردازش پیما
موجود در انبار کارپیما
ضمانت اصل بودن کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تومان1.950.000

توضیحات

آینه دوربین دار ماشین برای ثبت وقایع بسیار تاثیر گذار خواهند بود. در این چند سال اخیر شاهد تصادف هایی بودیم که علت آن مشخص نبوده . اما اگر تصاویر از حادثه بود می توان براحتی علت را تشخیص داد. دوربین آینه ای با 2 دوربین در عقب و جلوی خودرو تصاویر را برای شما در طول رانندگی ضبط خواهد کرد. و بر روی مموری کارت ذخیره خواهد کرد.

آینه دوربین دار ماشین در فروشگاه کارپیما موجود می باشد.

برای ایمن کردن خودرو خود می توانید از ردیاب ماشین استفاده نمایید . که در هنگام سرقت دسترسی به خودرو خود از راه دور داشته باشید .

آینه های دوربین دار E-Cam

این آینه مانند یک دستگاه ضبط DVR عمل خواهد کرد. با این تفاوت که بصورت آینه می باشد . و در جلوی خودرو بجای آینه نصب می گردد. پشت این آینه یک دوربین همانند تصویر بکار رفته تا تصویر جلوی خودرو را ضبط نماید.

و خروجی از این آینه به دوربین عقب وصل خواهد شد که در همه حال در حال ضبط می باشد.

تا در هنگام سانحه بتوانید تصاویر را مرور کنید.

تصاویر در آینه در دو نمای تقسیم شده به شما نمایش داده خواهد شد.

آینه دوربین دار ماشین این امکان را به شما می دهد . تا تصویر جلو و عقب را بصورت همزمان ببینید .

مشخصات فنی  دوربین آینه ای

  • کیفیت تصویر دوربین جلو 1080
  • ضبط صدا و تصاویر
  • پشتیبانی از رم 32 گیگ
  • دارای باطری داخلی در هنگام قطع برق
  • نصب آسان و سریع
  • عملکرد 3 کاره ( آینه ، دوربین عقب ، دوربین جلو)
  • کیفیت تصویر آینه Full HD

ویژگی ها و قابلیت های آینه دوربین دار ماشین

این دستگاه E-Cam دارای دو دوربین است که یکی در جلو و دیگری در عقب خودرو نصب می شود. این دوربین‌ها در طول رانندگی تصاویر و ویدئوهایی از محیط اطراف خودرو را ضبط می‌کنند. تصاویر از دو زاویه مختلف جلوی و عقب خودرو به دستگاه ذخیره می‌شوند.

این دستگاه قادر است تصاویر ضبط شده را بر روی کارت حافظه ذخیره کند. که این کارت حافظه می‌تواند درون دستگاه یا در جای دیگری جایگذاری شود. اطلاعات و تصاویر ضبط شده می‌تواند برای بررسی رانندگی، ضبط و ذخیره شود و در صورت نیاز به آنها مراجعه شود.

آینه دوربین دار ماشین E-Cam وظیفه ضبط تصاویر و ویدئوهای محیط اطراف خودرو را دارد. و مشابه یک دستگاه DVR عمل می‌کند.

گفتنی است: این آینه‌ها از نظر ظاهری شبیه به آینه‌های معمولی عمل می‌کنند. و در جلوی خودرو به جای آینه‌های معمولی نصب می‌شوند.

به طور عملی، این نوع از آینه ها به‌جای ارائه تصویر معکوس از عقب خودرو، توانایی ضبط و نگهداری تصاویر و ویدئوهایی از محیط اطراف را دارند. آن‌ها می‌توانند به‌طور همزمان از دو دوربین، یکی در جلو و دیگری در عقب خودرو، استفاده کنند. و تصاویر را بر روی یک حافظه‌ی ذخیره‌سازی نگهداری کنند.

تکنولوژی پیشرفته در آینه دوربین دار

آینه دوربین دار ماشین با بهره گیری از تکنولوژی نوین ، ماشین آلات پیشرفته و دانش روز طراحی می شوند. در این نوع آینه ها از تکنولوژی های جدید و هوشنمد برای عملکرد بهتر استفاده می شود. 

این نوع از آینه ها دارای ویژگی ها و قابلیت های مهمی هستند. برخی از این قابلیت ها شامل: کیفیت بالا، قابلیت ضبط و ذخیره‌سازی تصاویر، استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص خطاها و حوادث و… است. 

دستگاه های E-Cam برای کاربران امکاناتی جدید و چشمگیر را در زمینه امنیت و راحتی در رانندگی به وجود می آورند. و به عنوان یک راهکار برتر برای افزایش امنیت و بهبود شرایط رانندگی شناخته می شوند.

پیشنهاد میشود: به لینک ردیاب ماشین لوکیشن نیز مراجعه نمایید. و اطلاعاتی مفید در زمینه این محصول نیز کسب کنید. 

تصاویر واضح ، ایمنی بیشتر

یکی از مزیت های مهم آینه دوربین دار ماشین ارائه تصاویر واضح برای ایمنی بیشتر است. این نوع از آینه با ارئه تصاویر به صورت واضح و با ارائه جزییات ، باعث ایجاد یک بستر امن در رانندگی می شود. و به کاربران کمک می‌کند تا محیط اطراف خودرو را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنند. و در نتیجه، ایمنی و اطمینان رانندگی را افزایش می‌دهد.

از سوی دیگر زمانی که کیفیت تصاویر افزایش یابد. مانیتورینگ و پایش در سطح گسترده تری انجام می گردد. گفتنی است: استفاده از این آینه ها برای رانندگی هوشندانه تر است. این نوع از دوربین ها از نوآوری های مدرن برای بهبود و افزایش امنیت و راحتی در زمان رانندگی استفاده می کنند. و از طریق استفاده از فناوری‌های پیشرفته، امنیت و راحتی رانندگی را بهبود می‌بخشد.

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینه دوربین دار ماشین E-cam”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: