دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی 2 مگاپیکسل 4G-LTE

1 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند.
(9 بررسی مشتری)
point12 ماه گارانتی پردازش پیما
5 سال خدمات پس از فروش
گارانتی اصالت پردازش پیما
موجود در انبار کارپیما
ضمانت اصل بودن کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی کارپیما| خرید دوربین مداربسته | قیمت دوربین مداربسته در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

13% قیمت اصلی تومان2.850.000 بود.قیمت فعلی تومان2.490.000 است.

رم میکرو

لطفا مموری مورد نظر را انتخاب کنید

جمع کل سفارش:

توضیحات

دوربین مداربسته های سیم کارت خور نسل جدید دوربین های مداربسته می باشند. دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی با قابلیت چرخش و ضد آب بودن جز بهترین این دسته بیسیم می باشد. شما می توانید این مینی اسپید چرخشی در فضاهای باز استفاده نمایید . ضد آب بودن این دوربین یکی از مزیت های آن بشمار می آید . که باعث محبوبیت همچین دوربینی شده است.

دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی

دوربین مینی اسپید سیم کارتی قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارد. و شما می توانید مکالمه دو طرفه با این دوربین برقرار کنید .این دوربین بیسیم دارای تعقیب سوژه و آلارم می باشد . که شما می توانید از طریق نرم افزار روی گوشی فعال کنید . تا به محض دیدن سوژه آن را تعقیب کند . و یا آلارم دوربین فعال شود آژیر بکشد.

نصب این دوربین مداربسته سیم کارت خور بسیار آسان می باشد . کافیست سیم کارت داخل دستگاه گذاشته و دوربین روشن کنید .و نرم افزار انتقال تصویر روی گوشی خود نصب کنید . تا به دوربین متصل شوید و تصاویر بصورت زنده مشاهده فرمایید.

از نکاتی که درباره این محصول حائز اهمیت است : قابليت نصب آن در انواع محیط های مختلف می باشد.این محصول با قیمت مناسب و گارانتی پردازش پیما 12 ماهه و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور ارسال می شود.

mini speed best - دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی 2 مگاپیکسل 4G-LTE

دوربین مداربسته سیم کارت خور

این محصول در دسته دوربین مداربسته بیسیم می باشد.که نسلی نوین و با تکنولوژی پیشرفته تولید شده است . دقتته داشته باشید که سودجویانی هستند که این کالا را بصورت فیک به دست شما می رسانند . و تفاوت در آن مودم های داخلی می باشند . که بجای 4G-LTE از مودم های 3G استفاده شده . پس قبل از تهیه به این نکته توجه کنید .

دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی توضیحات

توجه داشته باشید با گذاشتن سیم کارت داخل مینی اسپید دام دستگاه شما به اینترنت متصل می شود. البته آموزش نصب 0 تا 100 توسط کارپیما بصورت ویدیو تهیه گردیده . که بعد از تهیه محصول در خدمت شما قرار خواهد گرفت .

اینترنت مصرفی این دستگاه بصورت ماهانه حداکثر 4 گیگابایت می باشد . این دستگاه رجیستر می باشد و از تمامی سیم کارت های رایتل ، همراه اول ، ایرانسل پشتیبانی می کند.

توجه داشته باشید که در محیطی که نصب مینی اسپید انجام می شود . بهترین اپراطوری که در آن محل آنتن می دهد . انتخاب کنید . تا سرعت لود تصاویر شما بالا باشد.

همچنین از مزایای ویژه دوربین مینی اسپید سیم کارتی دید در شب رنگی می باشد . که شما از طریق گوشی می توانید پروژکتور های دستگاه خاموش و روشن کنید.

مشخصات فنی دستگاه

  • کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از رم تا 128 گیگ
  • امکان انتقال تصویر بر روی گوشی
  • پشتیبانی از اندروید / ios
  • قابلیت ضبط تصاویر و صدا بصورت همزمان
  • امکان مکالمه دو طرفه با محیط
  • دید در شب رنگی
  • ویدیو آموزشی نصب توسط کارپیما
تعداد روز ذخیره سازیکارت حافظه (sd card)
1 تا 2 روز8GB
2 تا 4 روز16GB
4 تا 10 روز
32GB
10 تا 15 روز64GB
15 تا 25 روز128GB
cctv sim card mini - دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی 2 مگاپیکسل 4G-LTE

قابلیت های دوربین اسپید دام سیم کارتی

نام کالا /Product Nameدوربین مینی اسپید دام سیم کارتی 2 مگاپیکسل 4G-LTE2 megapixel 4G-LTE SIM card Mini Speed Dome camera
کشور سازنده دوربین / cctv Country Nameچینmade in china
ولتاز راه اندازی /Startup voltageآداپتور 12 ولت 2 آمپر12 volt 2 amp adapter
نرم افزار دوربین / cctv softwareV380 / V380Pro/V380S V380 / V380Pro/V380S
قابلیت کنترل از راه دورداردyes
قابلیت ذخیره سازی تصاویرداردyes
موشن ترک / motion trackداردyes
مکالمه دو طرفه با محیطداردyes
دید در شب رنگی /Night vision colorداردyes
سازگاری با سیستم عامل/
Operating system compatibility
اندروید / آی او اسandroid / ios
گارانتی رجیستری / Registry warrantyمادام العمرLifetime
پشتیبانی از اپراتورهای /Support operatorsهمراه اول / ایرانسل / رایتلHamrah avall / Irancell / Rightel
نمره کارشناسان دوربین مداربسته کارپیما به این محصول از عدد 10|
Experts karpeyma Cctv score to this product of 10
1010
نماینده فروش دوربین سیم کارتی در ایران / SIM card camera sales representative in Iranفروشگاه اینترنتی کارپیماkarpeyma cctv

کاربرد مینی اسپید دام سیم کارتی

این دوربین مداربسته سیم کارت خور می توانید در محل هایی که دستگاه وای فای ندارید نصب کنید .

مناسب انواع کارگاه ، باغ ویلا ، مجتع های مسکونی ، تجاری و یا محیط های داخلی خانه مناسب می باشد.

همچنان میتوانید برای نظارت سالمندان، کودکان و یا حیوانات خانگی نیز استفاده کنید .

این دوربین بی نیاز از هرگونه نصاب دوربین مداربسته می باشد . و کافیست طبق ویدیو آموزشی پیش برید و دوربین مداربسته خود را نصب کنید.

cctv simcard - دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی 2 مگاپیکسل 4G-LTE

تک دوربین مداربسته سیم کارت خور

بهترین مینی اسپید دام سیم کارت خور

دوربین های مینی اسپید دام سیم کارت خور در مدل های مختلف می باشد . اگر برای فضاهای باز دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی می خواهید تهیه کنید بهتر است از مدل های ضد آب و مقاوم در برابر آب استفاده کنید . این دوربین های مداربسته قابلیت چرخش بصورت 360 درجه را دارند .

مینی اسپید دام های سیم کارتی موجود در فروشگاه کارپیما در دو مدل 2 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل موجود می باشد .

همچنین مینی اسپید سیم کارتی دید در شب رنگی هم می توانید برای فضاهای باز استفاده کنید چرا که کیفیت تصویر آن وضوح بالایی دارد و در شب تا 30 متر را به شما نمایش می دهد.

برای فضاهای داخلی هم می توانید از دوربین لامپی سیم کارت خور استفاده نمایید .

best mini speed - دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی 2 مگاپیکسل 4G-LTE

مجموعه کارپیما

ما در فروشگاه اینترنتی کارپیما در این چند سال اخیر توانسته ایم تا با بروز بودن اطلاعات و دانش رضایت شما عزیزان را جلب نموده.و با داشتن نمایندگی اکثر دوربین های مداربسته و ارسال آنها به سراسر کشور دقدقه شما را حل کنیم .تا دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی را بدون واسطه تهیه کنید . و بهترین قیمت بدست شما عزیزان برسد.

همچنین اگر می خواهید تعداد بالایی دوربین مداربسته استفاده کنید پیشنهاد ما پکیج دوربین مداربسته می باشد . در پک دوربین مداربسته تعداد درخواستی دوربین مداربسته قرار دارد . که می توانید با انتخاب هر کدام از آن ها محیط خودتان را امن کنید .

شما می توانید: لیست قیمت انواع دوربین مداربسته را استعلام نمایید.و با کارشناسان ما قبل از خرید دوربین مداربسته مشاوره انجام دهید.

شماره تماس جهت خرید دوربین مداربسته و سیستم های ضد سرقت021-91035862
شماره واتس اپ جهت استعلام قیمت دوربین مداربسته و سیستم های ضد سرقت09102114430

سوالات متداول

سوالاتپاسخ سوالات
نصب کدوم دوربین مداربسته بیسیم آسان تر می باشد ؟تمامی دوربین های بیسیم آموزش نصب دارند و به سادگی نصب می شوند . فقط نیاز هست تا برق برای آن ها بکشید.
مدت زمان گارانتی و خدمات پس از دوربین های مداربسته بیسیم چقدر است؟داخل توضیحات تمامی دوربین مداربسته بیسیم با توجه به نوع برند و وارد کننده آن گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته تعیین شده است.
ارسال و تحویل محصولات به چه صورت است؟از زمان سفارش در تهران قبل از ساعت 12 در همان روز ارسال می گردد. و شهرستان 3 روز کاری زمان می برد . به جز مواردی که با شرکت هماهنگ کرده اند تا با باربری ها ارسال شود . که یکروزه بدستاشان خواهد رسید.
چه طور می توانم از تخفیف دوربین ها استفاده نمایم؟کارپیما روی بعضی از دوربین مداربسته بیسیم با توجه به میزان موجودی تخفیف هایی لحاظ خواهد کرد . که می توانید در لحظه استفاده نمایید .
آیا نصاب دوربین مداربسته هم دارید ؟برای دوربین های مداربسته بیسیم خیر . چون نصب بسیار آسانی دارند و فقط کافیه به دیوار پیچ کنید و نرم افزار آن را راه اندازی کنید.
میزان رضایت که از دوربین های مداربسته بیسیم بوده چقدر است ؟دوربین های مداربسته بیسیم به علت اینکه نصب بسیار آسانی دارند و نیازی به تجهیزات اضافه ندارد .از فروش بالایی برخوردار است و محبوبین و رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نموده.

ویژگی ها و قابلیت های دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی

دوربین‌هایی که از سیم کارت استفاده می‌کنند. و ویژگی‌هایی نظیر قابلیت چرخش و ضدآب دارند.  نسل جدیدی از دوربین‌های مداربسته هستند.. این نسل جدید از دوربین‌ها به دلیل ویژگی‌های نوآورانه و پیشرفته‌شان توانسته‌اند توجه و استقبال بسیاری از کاربران را جلب کنند.

دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی از دو ویژگی مهم چرخش و ضدآب برخوردار است. ویژگی چرخش به کاربر امکان می‌دهد. تا دوربین را در جهات مختلف حرکت داده و زاویه دید را تغییر دهد. و همچنین ویژگی ضدآب به کاربر اجازه می‌دهد که این دوربین را در شرایط هوایی نامساعد یا محیط‌های با رطوبت بالا استفاده کند.

گفتنی است: این دوربین قابل استفاده در فضاهای باز است. و با ویژگی چرخش، کاربران می‌توانند آن را در هر جای فضای باز که نیاز به نظارت دارند، استفاده کنند.

با این ویژگی‌های چرخش و ضدآب، این نوع از دوربین نسل جدید دوربین‌های مداربسته بیسیم را نشان می‌دهد که به کاربران امکان نظارت در شرایط مختلف و حتی در فضاهای باز را می‌دهد. از سوی دیگر شما می توانید مکالمه دوطرفه با این دوربین برقرار کنید. که این امر می‌تواند برای ارتباط سریع و نظارت فعال تر بسیار مفید باشد.

از طرف دیگر ویژگی تعقیب سوژه به دوربین این قابلیت را می‌دهد. که به صورت خودکار به سوژه‌ای که در حرکت است پیگیری کند. همچنین، ویژگی آلارم به کاربر اعلان می‌دهد اگر رویدادهایی نظیر حرکت در محدوده دوربین رخ داده باشد. را نیز رهگیری کنند.

در مجموع، دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی با این ویژگی‌های منحصر به فرد، یک ابزار کارآمد در زمینه نظارت و امنیت محیط‌هاست که امکانات متنوع و پیشرفته‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد.

تکنولوژی پیشرفته در کوچک ترین فرم

یکی از مزیت های دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی ابعاد کوچک و جمع و جور آن است. این نوع از دوربین مدار بسته از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار است. و دارای ویژگی‌هایی مانند وضوح بالا، قابلیت هایپرفوکوس، تشخیص حرکت و ارتباطات بی‌سیم پیشرفته است.

دوربین مینی اسپید دام با ابعاد کوچک می‌تواند به راحتی در مکان‌های مختلف نصب شود. و به دلیل اندازه کوچکش ، کمتر به چشم بیاید.

گفتنی است: این نوع از دوربین در کوچکترین حجم خود از تکنولوژی‌های پیشرفته برخوردار است. و این امر امکان استفاده کاربران را از این دوربین راحت و کارآمد می‌کند.

توصیه میشود: به لینک دوربین مینی اسپید دام بیسیم v380 نیز مراجعه نمایید.

امنیت بیشتر ، ارتباط آسان

دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی با ویژگی‌های امنیتی مانند رمزگذاری داده‌ها، امکان دسترسی محدود، قابلیت اعتمادسازی اطلاعات و مکانیزم‌های مبتنی بر امنیت اطمینان بیشتری به کاربران می دهد.

این نوع از دوربین با قابلیت سیم کارت می‌تواند به سادگی به شبکه اینترنت متصل شود. و ارتباطی مداوم و آسان با کاربر ایجاد کند.

به طور کلی، دوربین مینی اسپید دام با قابلیت سیم کارت، از یک سو بهبود امنیت در نظارت و امنیت محیط، و از سوی دیگر فراهم کردن یک ارتباط آسان و مداوم با کاربران را فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها می‌توانند به کاربران اطمینان و کارایی بیشتری در استفاده از دوربین را ارائه دهند.

گفتنی است: این دوربین با امکان چرخش و پوشش گسترده، امکان نظارت و بازبینی امنیتی را در تمامی زوایا و نقاط مختلف محیط فراهم می‌کند. و این ویژگی برای افزایش سطح امنیت و کارآیی در نظارت بسیار موثر است.

 

 

 

 

9 دیدگاه برای دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی 2 مگاپیکسل 4G-LTE

  1. 5

    مصطفی نیک خواه پاسخ

    خیلی خوب بود ممنون از پشتیبانیتون

    • کارپیما پاسخ

      سلام مبارکتون باشه

  2. 5

    حبیب حمزه پاسخ

    قابلیتای خوبی داشت تو نصب یکم گیج شده بودم که پشتیبانتون خیلی کمک کرد دمتون گرم بابت خدمات خوبتون

    • کارپیما پاسخ

      خوشحالیم ار رضایتتون

  3. 5

    بهزاد ناظمی پاسخ

    این مدل میشه دوربین های دیگه وصل کرد هر دوربین وای فای؟

    • کارپیما پاسخ

      بله این امکان دارد

  4. 5

    عباس رنجبر پاسخ

    خوبه تیمتون پشتیبانی خوبی هم انجام دادن

  5. 5

    علی مقدسی پاسخ

    دوربین سیم کارت خور بسیار عالی هست

    • کارپیما پاسخ

      ممنون از نظرتون

  6. 5

    انصاری پاسخ

    دوربین سیم کارتی این مدل امکان مودم شدن هم داره ؟

    • کارپیما پاسخ

      بله تا 8 دستگاه از وای فای این دوربین سیم کارت خور میتونید استفاده کنید

  7. 5

    علیرضا زارع زاده پاسخ

    من اولیشو از سایت دیجی خریدم اما وقتی دیدم پشتیبانیتون عالیه برای دوربین های سیم کارتی 2 تای دیگرو از خودتون خریدم ممنون از پشتیبانی که بعد فروش دارید

    • کارپیما پاسخ

      مبارکتون باشه در خدمتتون هستیم

  8. 4

    علی اصغر پاکزاد پاسخ

    این دوربین بیشترازانچه که من انتظارداشتم قدرتمندبود بود باقیمت خیلی مناسب . البته همانطورکه گفته شده نصب اسان وراحتی داره بشرطی که یکبارتجربه راه اندازی این‌نوع دوربین هاراداشته باشید درغیراین صورت پشتیبانی به کمک شما خواهد امد فیلم اموزشی کمی متفاوت ازدوربین است .بنظرم بهتره یه فیلم اموزشی مناسب هردوربین وکاملا هماهنگ باتصویر ومشخصات دوربین باشه ، ساخته بشه

    • کارپیما پاسخ

      سلام چشم سعی میشه فیلم نصب بهتری برای دوربین های سیم کارتی تهیه شود

  9. 4

    فلاح خریدار محصول پاسخ

    سلام،بنده تازه گرفتم..فعلا راضی هستم…ممنون از راهنمایی پشتیبانی همکارانتون.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط